A toborzási marketing kampány indításakor több helyről hallottam, hogy nem érdemes ilyen tevékenységbe fogni, mert valójában nem is éri meg kiszervezni olyan kulcsfontosságú feladatokat, mint a toborzási marketing. Természetesen megértem azokat, akik emellett érvelnek, hiszen az országba van egy nagyon erős olyan attitűd, hogy mindent házon belül oldjanak meg a cégek (van is rá egy külön szavunk: sufni tuning). Akik azonban haladni akarnak a korral, igenis mérlegelik a toborzási marketing kiszervezése mellett szóló érveket.

1. Piaci előny a versenytársakkal szemben

A kis- és középvállalkozások hatalmas piaci előnyre tehetnek szert, ha kiszervezett formában indítanak marketing kampányokat. A KKV szektorban méret szerint lefelé haladva sajnos egyre kevésbé jellemzőek a professzionális értékesítési megoldások. Minél hamarabb belekezd egy cég a marketing kiszervezésébe, annál nagyobb valószínűséggel fogja legyűrni vetélytársait. A versenyből kiemelkedő cégek pedig biztosan növekedési pályára állnak.

2. Az ügynökség még a munkavállalónál is könnyebben számon kérhető

A toborzási marketing kiszervezés általában egy szolgáltatási szerződés aláírásával kezdődik. Ebben a dokumentumban teljesítménykritériumok és garanciális feltételek is megjelenhetnek. A cég előre tisztázhatja, hogy mit vár a marketingtevékenységtől.

3. Speciális szakmai tudás

A toborzás egy speciális szakmai tapasztalatot igényel. A toborzási marketing pláne.  Ezen a területen szerzett tapasztalatunk kiemel minket a többi általános marketing szolgáltatást nyújtó ügynökségek közül.

4. Kísérletezés helyett kipróbált megoldások

Ha egy cégnél marketing feladatokat kell elvégezni, biztosan lesz egy “hozzáértő”, akinek van egy remek ötlete, amit nemrég hallott a tévében vagy látott egy hirdetésben. Rizikós lehet kockáztatni kemény összegeket, egy külsős ügynökség ezen összegek töredékéért meg tudja mondani előre, hogy várhatóan mi lesz sikeres és mi nem.

Ha bárhol elakadtál és úgy érzed segítségre lenne szükséged, akkor keress bátran! Állok rendelkezésedre  akár már kész megoldásainkkal.

További érvek előző cikkemben: ITT!

Érdekel a toborzási marketing kiszervezése? Kérj ajánlatot!

Ajánlatkérés

Kutasi-Laczkó Brigitta

marketing munkatárs

+36 30 395 3986